Samen werken we er met onze professionals aan om jouw doelen zo optimaal mogelijk te behalen. Ervaar je knelpunten bij de behandeling, dan willen we die graag wegnemen. Heb je een klacht, dan kun je gebruik maken van de klachtenprocedure van iMindlife.
Alle medewerkers van iMindlife proberen de dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op jouw wensen en behoeftes. Desondanks kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Wij stellen het zeer op prijs als je deze ervaring aan ons kenbaar maakt. Wij hechten veel waarde aan goede kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening en met jouw signaal kunnen wij dan deze ook evalueren en waar nodig verbeteren.
Klachtenprocedure
Als je ontevreden bent over onze dienstverlening of je hebt een klacht, dan verzoeken wij je vriendelijk ons dat te laten weten. Het doel van deze klachtenprocedure is om adequaat om te gaan met jouw signaal, zodat we jouw vertrouwen behouden of herwinnen.
Je kunt onze medewerkers mondeling of schriftelijk laten weten waar je ontevreden over bent. Dit kan over een persoon, een dienst of product, een factuur of anderszins gaan. Onze medewerkers zorgen ervoor dat jouw signaal wordt opgepakt.
Wil je een formele klacht indienen dan kan dit schriftelijk ter attentie van de klachtenfunctionaris naar info@imindlife.nl.
Wat gebeurt er na het indienen van een klacht of een uiting van onvrede?
In eerste instantie wordt geprobeerd jouw klacht in een gesprek direct op te lossen. Indien dit niet lukt, wordt er bij je aangegeven dat de klacht formeel door de klachtenfunctionaris in behandeling wordt genomen en dat je op een later moment wordt geïnformeerd over de verdere afhandeling van de klacht. We gaan vertrouwelijk om met jouw melding.
Hoelang duurt de afhandeling van jouw klacht?
Indien de klacht niet direct kan worden opgelost, streven we ernaar je klacht zo snel mogelijk – maar uiterlijk binnen zes weken (met een maximale verlenging van vier weken) – te behandelen en je daarover te berichten.